Πολιτική Επιστροφών

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων καθώς και τα έξοδα που έχει χρεωθεί η εταιρία μας για την αποστολή της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας μας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε το δικαίωμα να ενημερώσετε στο email της εταιρίας μας : info@katikalo.gr ή στο τηλέφωνο 2441022223 εργάσιμες ώρες. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η εταιρία μας δέν δέχεται αλλαγές σε μαγιώ, κορμάκια και σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η εταιρία μας το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος.

Η εταιρία μας  δεν αποδέχεται επιστροφές σταλμένες με επιβάρυνση του παραλήπτη, ούτε θα επιστρέψει τα έξοδα αποστολής ή επιστροφής.
Απαγορεύεται η επιστροφή των προϊόντων από μεταφορικές εταιρίες που δεν συνεργαζόμαστε χωρίς την έγκριση μας. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την εταιρεία μας, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό.


ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας .
Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.
Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν της παραπάνω περίπτωσης.


ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

  1. Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
  2. Το προϊόν δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να επιστραφεί με την πρωτοβουλία του καταναλωτή χωρίς προηγουμένως να έχει συμπληρώσει ηλεκτρονικά την αίτηση επιστροφής που υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή στο πεδίο διαχείρισης λογαριασμού.
  3. Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.